Projecte finalitzat

A la fi he acabat un dels meus projectes de punt que vaig començar l’any passat! El meu jersei!

És la primera vegada en molt temps que me faig una cosa per jo, que no sigui una bufanda, i que ho faig a pens, sense patró. El problema és que jo som molt calurosa, i un jersei tan calent no se fins a quin punt me serà útil…

L’important ara és que, malgrat tenir arrencada de cavall i aturada d’ase, he començat i acabat el jersei, i per jo això és moltíssim.

També he de dir que sense la guia i el consells de ma mare i sense la meva padrina, que l’ha cosit, el jersei continuaria essent un projecte! Ara, toca continuar amb els altres que tenc en marxa!

20131126-020629.jpg

Deixa un comentari

