Candy Crush

Som na Iolanda, i som addicta al Candy Crush.

Supós que com a milions de persones, a mi també m’ha enganxat el famós joc dels caramels, que en només un any (que celebra un dia d’aquests) ha tengut (i continua tenint) milions de descàrregues.

Vagi per davant que tenc una “personalitat addictiva”, segons un text de personalitat que em va fer la meva germana quan estudiava psicopedagogia fa mooolts anys. I és cert que tenc certa facilitat per enganxar-me a segons quines coses (al tabac, per exemple!), però això que m’ha passat amb aquest joc, no m’havia passat mai. Fins i tot quan tanc els ulls veig els ditxosos caramel·lets!

Crec que també hi té molt a veure la part de més social, el component que té aquest joc que fa que el puguis compartir amb amics i coneguts i vegis com van, i et provis a tu mateix per superar-los, i si algú que tu consideres “no massa llest” et passa davant, et mors de ràbia!!!

Si això segueix així crec que tenc Candy Crush per estona, perquè som de les que es queden atascades en un nivell i puc passar-m’hi setmanes, fins que ho resol per casualitat. I jo només vaig pel nivell 184 i n’hi ha més de 400!

la foto

Anuncis

Deixa un comentari

