21 dies

Aquests són els dies que diuen els experts que necessitam les persones per habituar-nos a una nova rutina. Passat aquest període la interioritzam i ja no ens suposa un esforç, sinó que ho incorporam als nostres hàbits. Jo he necessitat molt menys.

Justament avui fa un mes del meu primer post en aquest raconet. I des del primer moment ho he incorporat a la meva rutina (anava a escriure a la meva llista de tasques, però no és ben bé això).

De tota manera, no se si la teoria dels 21 dies es pot aplicar en aquest cas, ja que no ho sent com a una obligació. No he de cercar temes sobre els que escriure, venen sols, i quan els meus bitxos fan un comentari graciós o quan estic cuinant pens: això m’anirà bé pel bloc.

Se que no tenc molts lectors, i que probablement mai sigui una blogger (o blocaire) amb totes les lletres, perquè som caòtica, escric sobre el que vull o necessit i no tenc una temàtica determinada (com en critica en @candelaigua), però m’ho pas bé, molt bé i per això mateix continuaré, perquè m’agrada que na Xisca em comenti cada dia els posts, perquè m’agrada que na Blanca me posi missatges des d’Alemanya per dir-me que li agrada el que faig, perquè m’agrada que gent que no conec de res s’interessi per les meves coses, i la que conec i tenc aprop, també.

Per tot això i molt més 1.388 gràcies! Tantes com visites ha tengut el meu bloc aquest primer mes!

Anuncis

5 thoughts on “21 dies

  1. jorl!
    Sols una cosa: ni cas an En Guillem. Ell té una cosa que fer, que són fotos, però el que tenim una pàgina personal és, vàlguiga la redundància, que és personal.
    És com tu veus les coses actuals, futures, passades…
    Tenir una web mola. Molt. L’hauriem de tenir tots. A dia d’avui (i més si es tenen fills) és una bona manera de que els fills coneguin als pares i el seu dia a dia.
    Jo hi pens molt per les meves nebodes, per intentar que entenguin com el món al que viuran serà d’una determinada manera a través de com ha evolucionat mitjançant petites coses…

    1. Gràcies! És ver, és una pàgina personal, que en aquest cas comparteixes, però no deixa de ser això, personal. Respecte lo dels fills, no hi havia caigut, però serà una bona manera que quan siguin grans coneguin com era la seva mare i com eren ells a través dels meus ulls.

Deixa un comentari

