Canvi d’imatge?

Crec que m’estic fent gran… Més enllà del fet de cumplir anys, vull dir.

Mai m’han fet por els canvis d’imatge. He duit els cabells de mil colors, formes i talls diferents. Molt curts, molt llargs, rojos, rossos, amb perruca, arrissats… I ara m’he fet por.

He canviat de perruqueria, perquè no m’agradava la darrera a la que vaig anar, i no me veia bé, i tal qual ho he dit al perruquer. Evidentment, m’ha proposat un canvi, (no se suposava que era això el que li estava demanant?) i m’he assustat. He dit que no, que jo no som així. Així, com? Arriscada? Radical? Però si només era tallar una mica…

I el pitjor de tot és que jo sempre he estat arriscada amb els cabells i ara, amb els meus quasiquaranta, quan es suposa que m’ha de ser igual el que pensin els altres, quan ja puc arriscar i prendre les meves pròpies decisions, m’asust… M’estic tornant gran?

Anuncis

Deixa un comentari

