Practising my English (with Sherlock)

I’ve decided to practise my English before I completely forget it…

Ara que és un tema que, malauradament, està tan de moda, m’ha pegat la neura de reprendre el meu anglès (si en un futur he d’ajudar els nins amb els deures no me queda altre remei).

I, com que no conec ningú amb qui practicar-ho i el pressupost no dóna per classes particulars, he decidit fer-ho pel meu compte. He anat a classe d’anglès durant molts anys, he fet exàmens de diferents tipus, he viatjat a Anglaterra i Estats Units per perfeccionar-ho i he fet una doble licenciatura a la University of Sheffield, no és qüestió ara de perdre tot aquest esforç. Tanmateix, la base ja la tenc i el que me falla, més que res per falta de pràctica, és la comprehension i l’speaking

Per la segona qüestió el meu mètode no és massa vàlid, però per la primera sí. Mir la tele, les sèries britàniques sobretot, en versió original sense subtítols. A la tele de ca nostra hi ha una opció que me deixa veure els programes en format original, sense doblar.

De moment m’he decantat per Sherlock i Call the midwife, són sèries que conec, que m’agraden i que se de què van. I, malgrat no entendre-ho tot, cada vegada me costa menys seguir-les, and I’m very proud of it!

benedict-cumberbatch-sherlock-holmes-bbc-bailando-thriller_1_1072607

Aquest és el meu nou profe d’anglès…

Anuncis

Deixa un comentari

