Nous projectes

No és que sigui una persona súper creativa, però m’agrada fer coses noves, i aquest raconet n’és una bona mostra. Supòs que com la majoria, quan ja fa molta estona que faig el mateix perd la motivació, me cans, m’avorreix, necessit canvis, algun al·licient, alguna cosa que m’il·lusioni.

A la meva feina, no hi ha molt marge per a la creativitat. No és que sigui una feina avorrida, al contrari i faig una de les coses que més m’agrada, que és escriure. A mi m’agrada molt, m’encanta la meva feina, però després de quasi nou anys, hi ha poques novetats. Com en molts altres aspectes de la vida, en la meva feina els temes són cíclics, i es van repetint amb poques variacions.

D’aquí la necessitat de fer coses noves. I com que el punt (com ja vaig explicar aquí) és la meva afició-teràpia d’hivern, encara no he acabat el que havia començat l’any passat, quan ja estic amb nous projectes.

I no m’he he pogut estar, vaig anar a la “meva” tenda de llanes i vaig comprar per fer no una, ni dues, sinó tres coses noves. Ara per ara aquests són els meus nous projectes. Ja veurem el que surt…

Nous projectes 002

One thought on “Nous projectes

  1. Retroenllaç: Arrencada de cavall… |

Deixa un comentari

