Rectificar

He de reconèixer que a mi, me costa molt rectificar. Més que res, perquè és assumir que m’he equivocat, que no ho he fet bé, que malgrat defensar una postura, estic equivocada, i no m’agrada. No m’agrada haver de donar la raó a qui pensava que no la tenia, i no m’agrada haver-me de tragar les meves afirmacions perquè no siguin correctes. Però vist lo vist aquests darrers dies, mesos m’atreviria a dir, dec ser de les poques persones a qui li costa fer-ho.

Darrerament he vist com alguna gent, que pren decisions que afecten la vida d’altres en temes tan importants com l’educació o la salut, no tenen cap mania en fer “anques enrere”, com deim en mallorquí i, després de muntar un embull monumental, es desdiuen, rectifiquen i aquí no ha passat res.

Crec que s’ha de tenir molta sang freda per sortir a la galeria, amollar una “bomba” i en dies, o fins i tot en hores, desdir-se. Com també s’ha de tenir molta sang freda per negar la realitat, amagant les males notícies darrere d’altres que semblant bones, són falses.

Ara mateix no tenc gens clar que rectificar sigui de savis.

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

