I spy

Pulp“I spy a boy,

I spy a girl,

I spy the worst place in the world, the whole wide world”

Ja fa uns dies que em ronda pel cap la lletra daquesta cançó de Pulp que durant uns anys va ser el meu grup de referència després de la meva estada estudiantil a Sheffield.

Vaig començar a cantar mentalment la cançó, que essent sincera no és de les meves preferides, després de veure una foto d’Obama que circulava pel twitter en la que es veu al president nord-americà en el que sembla una escola, amb una gran lupa i com a text, aquestes dues paraules “I spy”, com qui li lleva ferro a l’assumpte.

La veritat és que no he arribat a entendre molt bé tot aquest embull de l’espionatge, no se si els altres  països compartien informació o espiaven per encàrrec dels USA -més que res perquè en la majoria de notícies dedicades al tema no pas del titular- però crec que la cosa és més greu del que ens volen fer creure. I estic començant a pensar que les teories conspiratòries que defensa un dels meus companys de feina, no estan tan allunyades de la realitat.

Fins a quin punt la nostra vida privada, encara que siguem uns no ningú, ho continua essent?

Anuncis

Deixa un comentari

