Firar (o “new in”)

Avui estic en #modeegobloggeron i he decidit fet un post en aquest sentit. És que diumenge vaig anar de fira i vaig firar!

La primera vegada que vaig sentir aquesta paraula, no sabia ben bé que volia dir. Som de Palma, llonguet al cent per cent, faig la ela bleda, me perd en segons quins llocs de la part forana, i no vaig de fira. A Palma no en tenim, al manco jo no n’he viscuda cap, i com a molt anam al mercat.  I no és el mateix.

Idò sí, a la darrera fira que he anat he firat. Res a veure amb la fira en qüestió, (rosaris i rodes, això dóna per un altre article) però adquirit en el marc de la fira, que és el que significa firar.

Firar

La brusa és pepaloves, de La Boheme i les sabates de Coco Shoes (és una sabateria infantil, però algun avantatge ha de tenir, tenir peus petits).

PS: avui ho he estrenat, i he triomfat!!!

Deixa un comentari

