Enquestes

M’agraden les enquestes. És una inclinació que tenc des de joveneta. Sempre contest totes les que trob: als hotels, quan faig (d’això ja fa estona) algun curs, als diaris digitals i m’és igual el tema, qualsevol cosa me va bé, el cas és contestar…

Idò, a mi, que m’agraden tant les enquestes, no me n’havien fet cap mai. I dic havien, perquè l’altre dia varen cridar al fixo de casa i “li podem fer una enquesta d’hàbits de consum i actualitat política” i me va faltar aplaudir!

Però hi havia un problema, me sortia de la franja d’edat establerta en el cas de les dones a entrevistar. No se si ho va intuir o se me va notar la desil·lusió a la veu, però me va fer l’enquesta igualment.

I vaig estar xerrant, millor dit contestat n’Alenjandro, un quart d’hora! I la veritat és que m’ho vaig passar bomba! I me vaig quedar a gust! Vaig suspendre els líders polítics i sindicals, vaig donar la meva opinió sobre la crisi (continua) i la corrupció (es manté) i vaig mostrar els meus coneixements sobre rom, patxaran i altres begudes alcohòliques.

Qualsevol que m’hagués sentit hauria pogut pensar que som una mare de família alcohòlica cridant al telèfon de l’esperança per queixar-me de lo malament que està el món. Però va ser divertit…

Anuncis

Deixa un comentari

