Sortim de la crisi?

Aquesta setmana el Banc d’Espanya ha fet públiques unes dades de les que es desprèn que estam sortint de la recessió. En termes macroeconòmics pot ser que sigui cert, però a nivell de carrer no és aquesta la sensació que tenim.

Personalment jo estic pitjor ara que quan va començar la crisi, i pel que veig i sent pel meu entorn, no som l’única. Jo som de lletres, i els termes i les dades econòmiques se m’escapen, però no se m’escapa que cada vegada més he de comprar marques blanques, que hem retallat en sopars, cinemes, llibres i discs, que he passat de comprar en tendes normaletes a comprar-me tota la roba “low cost”, i una llarga llista de coses més.

També aquesta setmana he sabut que han acomiadat una companya de l’escola de la seva feina. Feia anys que treballava en el mateix lloc i tenia una càrrec de certa responsabilitat. És una persona responsable, feinera, mare de tres nins i molt positiva, “no se què faré, però segur m’anirà bé”. Què vagin ara a demanar-li a ella si estam sortint de la crisi.

Deixa un comentari

