Entretemps

No m’agrada la calor, no m’agrada gens. Quan ja t’has llevat tot el que podies llevar-te i segueixes suant… És que no puc! Per això tenc ganes ja de què arribi el fred, bé, crec que amb una mica de fresqueta per començar, ja me basta…

A mi el que més m’agrada és l’entretemps. Ni massa calor, ni massa fred, temperatures suaus durant el dia i més fresquetes a la nit. L’únic “emperò” en aquest cas és la roba. Vas mig desfressat, amb capes de robes que vas posant i llevant, sabates destapades el dia que plou i botes d’hivern el dia que fa més sol i, en el meu cas, amb el constipat a damunt dues setmanes.

Quan era jove, més jove, passava directament de les sandàlies a les botes, ara he descobert que hi ha un terme mig i que fa que la desfressa no ho sembli tant. Les sabates d’entretemps. No se si és que me faig gran (els quasiquaranta em pesen) o que he madurat i ja començ a ser  “senyora” però he passat d’odiar-les a col·leccionar-les.

Sabates entretemps

Anuncis

Deixa un comentari

