Què tenc al cap?

Ja feia estona que la idea d’escriure un bloc en rondava pel cap. La veritat és que no tenc massa clar el que vull aconseguir amb això, ni si seré capaç de mantenir-ho. Tampoc no se  exactament que vull dir i si el que digui pot interessar-li a algú. Aquest serà el meu raconet, per espaiar-me, per contar el que me passa, per compartir el que m’agrada i el que no.

Tenc gustos i interessos molt diversos, des de els meus fills a la cuina,  passant per la moda, la literatura, la televisió, el cinema i l’art. Això no vol dir que sempre pugui prestar atenció a tot o que estigui al dia de tot el que passa, perquè a més de la família i les aficions, tenc una feina, que m’agrada molt, però m’absorbeix molt també.

Pretenc que aquest bloc (o bitàcora com en diuen alguns), sigui un reflexe de totes aquestes coses i de moltes més que ben segur aniran sorgint, esper!

Anuncis

Deixa un comentari

